NEW JOB..alhamdulillah =)

Assalamualaikum semua…aduhh~lamanya tak update blog..rindu nak menuliss walaupun tak reti sangat nak menuliss…sekurang-kurangnya boleh menghilangkan rasa boring….
so, alhmdulillah perjalananku sudah bermula…aku ditempatkan di opis baru..kini aku bergelar seorang auditor di salah sebuah bank yang terkemuka….tapi bukan laa famous sangat bank aku ni…cukuplah ala kadar bank sahaja…hahhahahahhahah
fuhh~macam tak percaya, pejam celik  pejam celik, rupanya aku setahun lebih aku bergelar external audit (+ intern)hihihihi….pengalaman tak dapat aku lupakan…seronoknya bergelar external auditor..TAPI, mungkin jodoh aku di KHR tak panjang….sesekali sedihh laa plak bile aku teringat kawan kawan aku yang banyak membantu aku dalam mengenal erti dunia audit….walaupun aku dah tidak bekerja di KHR…tp, memori tetap terpahat kerana di KHR laaa aku belajar semuanya tentang audit…I miss u a lottt guysss.
Walaupun aku sedih meninggalkan KHR, tp aku harus melangkah..kadang-kadang aku terpikir juga, betul ke decision yang aku buat ni????setelah habis fikir..aku NEKAD..mungkin ini rezeki aku untuk berada di tempat lain..maka, aku terima seadanya…alhamdulillah..aku merasa puas….
Tanggal 5 March 2012, aku kini bergelar seorang INTERNAL AUDITOR…tak dapat dinafikan laa perasaan takut, gementar, nervous..semua adalah…almaklumlah internal and external ni adalah benda yang berbeza…tak xpe..Take it as challenge..iihihihihi
So, first job yang aku kena buat, aku diarahkan ke SABAH selame sebulan untuk mengaudit company aku…perghh~terkezuttt gue…mana tak, sebulann woooo duduk sabah…alhamdulillah, aku duduk sabah sampai 7/4…. 1 persatu matlamat hidup ku tercapai…walaupun aku pernah mengidamkan untuk mengambil ACCA dalam masa terdekat…tapi, aku terpakse reschedule balik semua perjalananku..tapi mungkin betol cakap mak aku..xpelaaa, cari dulu pengalaman..kalau dah rasa kukuh nnti, amik laa ACCA…..walaupun ada kalanya aku terfirr, umur berapa baru aku nak sambung belajar kan????tapi itu semua takk MUSTAHIL…
Sekarang aku sudah berada di sabahhhh~yahoooooo…besoonya bilikk…Alhamdulillah..pastu pagi-pagi tengokk lautt..DAMAINYA hati…paling aku suka, dah la hotel aku ni dpan offshore, ramai laa mamat-mamat engineer yang encem tak terkata…oushhh~hahahahha..meltsss..gurau je…tak de kaitan…aku kalau boleh nak jadi macam FARAH LEE…(bercinta selepas khwen)..ahhahahha, angan-angan tak bole blaa kann….wkakkakaka…adehh, bila bercakap tentang JODOH ni aku surrender laa, malas nak fikir and malas nak carii..bole ke macam tuuu???mmmm~biarlahhh..aku berharap bertemu dengan seorang SUAMI yang dapat membentukku, menjagaku and memahami ku..wekk2..geli laa plakk…ahahhahahha
Fuhh~dah dekat nak magrib rupanya…adehh~nak berciap-ciap pegi makan laa…so, kite berjumpa di entri seterusnya….bubyee~




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Eija davidson said...

wahhhh..benyee mirahhhh....!!..tahniahh..=))

Anonymous said...

salam,

Nak tanya la, bape ea KHR offer tok fresh grad/ 1yr experience?

ameerah said...

Wslm..depends on individu..xtau nk ckp bpee..selalunye ats 2k..klu dh ade experience mybe 2500 above..btw,try laaa..bestt kje kHr

Anonymous said...

Hi. Nak tanya environment keje kt khr stress tak? Mcm ada presentation ke ape ke? Hope awak reply sgt. Nak tahu. Thanks.

Post a Comment